25 Nisan 2009 Cumartesi

6000 yıllık Şehir Trabzon

Trabzon'lu olmayıp ama Trabzon'u her yönüyle sevmekle övünüyorum. Bu şehrin 6000 yıllık geçmişi beni büyülemeye devam ediyor. Trabzon insanı ve kültürüyle diğer şehirlerden ayrılıyor.Hazır cevaplılığı ile zeki olduğunu belli ediyor. Temel ve Dursun fıkralarına her ne kadar gülsekte ince zekayı görebiliyoruz. Hala Temel ve Dursun fıkraları önemini kaybetmediyse Karadenizlilerin ne kadar çalışkan ve zeki olduklarının bir göstergesi. Türkiye'nin her köşesinde mutlaka bir Trabzon'lu vardır.
Bu şehirde mimari olarak korunabilseydi şimdi insanlar eski binaları ve yaşamı görmek için Trabzon'a geliyor olacaklardı.
Bu şansımızı hala yitirmedik ama şehrin güler yüzlü Volkan abisi yok artık. Ben bu blogta size bu şehirde bir avuç insanın ne gibi güzellikler yaratttığı göstermek istiyorum. Beni takip ederseniz etkinliklerden ve güzelliklerden haberdar olacaksınız. Sizler güzel şeyler suınmak istiyorum. Bekleyin ve görün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder