29 Nisan 2009 Çarşamba

Devrim Saltoğlu' Deli' adlı oyununu KTÜ de 27-28 Nisan 2009 Tarihinde oynadı.

Özel tiyatrolar 2009 yılında Trabzon seyircisiyle buluşmaya devam ediyor. Gördüğüm kadarıyla ilgi çok fazla. En son Mehmet Ali Alabora'nın 'Muhabir 'adlı oyununu izledim. Neyse ben para verneden gidebildim. Arkadaşım gelmeyince biletini bana vermişti. Vallahi fiyatları biraz pahalı. Bir çok arkadaşım gitmek istedi fiyatından dolayı gidemedi.

Ben de Devrim Saltoğlu'nun 'Deli' adlı oyununa gitmeyi çok istedim. Biliyorsunuz Devrim Saltoğlu Trabzon'lu. Devrim Ve Mehmet Ali ben Bodrum Telekom'da çalışırken Haydar ve beni ziyarete gelmişti. Birlikte kahvaltı etmiştik. Tam 10 yıl olmuş. Kendisini tanıdığım için
Günler öncesinden geleceği günü, nerede oynayacağını ve saatini öğrendim. Ama bilet almaya gittiğimde fiyatından dolayı bilet alamadım. Oyun 2 gün oynandı.27 Nisan 2008 tarihinde KTÜ Ödotoryum da saat 20.00 de öğrencilere sergilendi. Öğrenci biletleri 7.50 YTL di. Ama biz büyüklere 30.00 YTL. Gidemedim çünkü 2 kişi için 60.00 YTL vermek istemedim. Biliyorum çok emek veriliyor çok masraf gerektiriyor ama daha uygun fiyata daha çok seyirciye ulaşsalar daha güzel olacaktı. Seyredenlere soracağım nasıl güzel miydi diye?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder